play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera
24-26 Canterbury St, Lanc, Blackburn, Lancashire, BB2 2HP
Telephone:
01254 658760 | 07590 633299

Customer reviews of North West Autos Blackburn

At North West Autos Blackburn - We pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car or van can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

North West Autos Blackburn

North West Autos Blackburn
5
4.8

Based on 617 customer reviews

Powered by


  • 5

    Great A good place to buy a decent used car

    By colin G on 20 July 2019 | Verified purchase

    No pressure sales Very helpfull I have had no problems with the car I chose and would certainly recommend North West Autos to my family and friends

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    Thank you for your kind words.


  • 5

    Change of Car

    By anita B on 18 July 2019 | Verified purchase

    Great service, nice and friendly /helpful staff.. would highly recommend this car sales..

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    Thank you for your kind words.


  • 5

    Vrs octavia

    By john B on 18 July 2019 | Verified purchase

    Very friendly helpful staff. Great car with no faults lovely to drive. Would reccomend

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We are committed to giving the best buyer experience, Hope you call again next time you need a car.


  • 5

    Customer service

    By monique R on 18 July 2019 | Verified purchase

    Lovely friendly staff, nothing was too much trouble, extremely pleased with the service they provided me, would highly recommend.

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    Thank you for your kind words.


  • 5

    Dissatisfied disappointed upset

    By David L on 18 July 2019 | Verified purchase

    Very disappointed Sales team great ( Jimmy) after sales not so great. Had a ptoblem with the car after only a few days. Rang them was told they'll ring back. Rang a few more times over the next week same every time. Last phone call was politely asked to be patient but still no response. Got fed up in the end and had it repaired myself. Also was promised a full valet. Although the car was well washed the inside was still stained and muddy. (got a friend to drive the car home for me so never noticed) the car doesn't feel rite it has a noisy gearbox or diff? I don't know because I'm not a mechanic. I don't usually buy cars more than a couple of miles away from home but they promised the earth. Never again!!! Best part of £6000 gone 😟

    Reply from North West Autos Blackburn on 05/08/20

    Good morning, we are sorry you feel let down, we have a full After Sales team so cannot understand why you struggled to get booked in, please forward us your repair bill and we will fully investigate the matter and your claim, please advise of the salesman who offered you a full valet, unfortunately this is not a service we have ever offered due to the huge car turnover that we have, if you return it we will try our best to remove the mud and stains that you mention, all vehicles get a full PDI, service and MOT so we find it strange how your friend who drove it home for you picked up on a defective diff and gearbox, why did he not stop and return immediately? these are warranty items and would have been repaired FOC.


  • 5

    Excellent

    By mark A on 16 July 2019 | Verified purchase

    Could ask for nicer people to sell you a car would recommend to anyone who needs a new car

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We try our best to provide our customers with the best buying experience possible. We are glad you enjoyed your experience.


  • 5

    V. Happy with our experiance at North West Autos

    By clive O on 16 July 2019 | Verified purchase

    Nice people, great selection of cars, our new VW Fox was handed over in excellent condition with the few minor repairs all complete. During the process we had nice long test drive which is rare. On the Saturday we visited to look for the car they were very busy but remained attentive while we waited. My minor frustration was there was no deal to be done the price was the price, although it was marked as a fair price on Autotrader. Overall very pleased and would buy again from the team at North West Auto.

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We try our best to provide our customers with the best buying experience possible. We are glad you enjoyed your experience.


  • 5

    Was look after friendly and helpful best ever

    By yvonne C on 16 July 2019 | Verified purchase

    Very pleasant staff got the car I wanted with help from antotrader thank you

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We are committed to giving the best buyer experience, Hope you call again next time you need a car.


  • 5

    I’m happy with my car and the service

    By shameer A on 13 July 2019 | Verified purchase

    Absolutely amazing service, we were very well looked after and taken care of by the staff and my new car is an absolute dream, brilliant service, treated like a family member would recommend to anyone, top class quality

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We try our best to provide our customers with the best buying experience possible. We are glad you enjoyed your experience.


  • 5

    Great buying experience !

    By james C on 12 July 2019 | Verified purchase

    Buying experience was stress free and simple. Even the fixes to the car I wanted were included with no drama.

    Reply from North West Autos Blackburn on 21/08/19

    We are committed to giving the best buyer experience, Hope you call again next time you need a car.